
Mgr. Veronika Langerová

Už od malička jsem věděla, že se chci věnovat práci s dětmi. Proto jsem vystudovala Střední pedagogickou školu ve Znojmě a ve volném čase jsem chodila hlídat děti. Také jsem absolvovala vzdělávací program v oboru Asistent pedagoga na Masarykově univerzitě v Brně. Zkušenosti s dětmi s narušenou komunikační schopností mě přivedly ke studiu Logopedie na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity, nejdříve v bakalářském a následně navazujícím magisterském programu. Během studia na vysoké škole jsem pracovala jako asistentka pedagoga například pro děti s poruchou autistického spektra, epilepsií, mozkovou obrnou, ADHD, mentálním a sluchovým postižením a narušenou komunikační schopností. Mám také zkušenosti s prací vychovatelky ve školní družině a učitelky mateřské školy. Na logopedii mám ráda hledání cest, které dětem s narušenou komunikační schopností pomohou lépe komunikovat. Logopedii s dětmi se snažím dělat hravě za pomoci logopedických pomůcek a her, které děti baví a zároveň rozvíjí.
Absolvované vzdělávací kurzy:
Dítě s vývojovou dysfázií v mateřské škole
Podpůrná opatření u dětí s narušenou komunikační schopností v MŠ
Koktavost u dětí
Logopedická depistáž na základní škole
Vývoj řeči-co je v pořádku a co už se stává problémem
Jak na logopedickou chvilku ve školní družině
Programy, které pomáhají ve škole i v životě (KUPREV, ELKONIN, PŘEDŠKOLÁČEK, HANDLE, INPP, SENZORICKÁ INTEGRACE,…)
Asistent pedagoga u žáka s narušenou komunikační schopností na základní škole
Oromotorická cvičení
Baby signs
Vývojová dysfázie (v mateřské škole prakticky)
Intenzivní kurz českého znakového jazyka pro začátečníky
Dětský autismus a těžká vývojová dysfázie
Trénink jazykových schopností podle D. B. Elkonina
Logopedická prevence v MŠ
Přetrvávající primární reflexy a narušená komunikační schopnost
Dyslálie u dítěte v MŠ