
Dana Langerová
Pocházím z učitelské rodiny. Absolvovala jsem ZUŠ v oboru klavír a věnovala se i společenskému tanci. Maturovala jsem v oboru Společné stravování, ale toto zaměstnání mě nikdy příliš nenaplňovalo. Vycházela jsem vždycky spíš s dětmi a tak jsem kolem sebe mívala nejenom své dcery, ale i děti mých kamarádů a příbuzných. Když jsem tedy dostala nabídku pracovat jako chůva v Mikrojeslích ve Znojmě, neváhala jsem a absolvovala akreditovaný kurz Chůva pro děti do zahájení povinné školní docházky. Na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity jsem následně dokončila jednosemestrální studium v oboru Asistent pedagoga a získala jsem zde i Osvědčení ke zdravotnímu cvičení dětí v kurzu Cvičím pro zdraví a baví mě to. Následně jsem odmaturovala na další střední škole, tentokrát v oboru, který mě vždycky zajímal, tedy Předškolní a mimoškolní pedagogika. V rámci tohoto studia jsem absolvovala i Hudební, Pohybový a Kreativní seminář.
Mým mottem vztahu k dětem je: „Neříkej mi jen, jak mě máš rád, ale ukaž mi to i tím, že na mne budeš mít čas“. Ulrich Schaffer
V současné době si při zaměstnání rozšiřuji vzdělání kurzy akreditovanými MPSV:
Komunikace s rodiči aneb táhneme za jeden provaz
Emoční inteligence dětí
Úvod do dětské skupiny
Logopedie u dětí předškolního věku
Výchova srdcem
Bezpečné prostředí, prevence úrazů v mikrojeslích
Inspirace pro tvorbu plánu výchovy a péče
Úvod do dětské skupiny, provoz
Hrou k všestrannému vývoji
Zvládání náročních situací v mikrojeslích
Laskavost, empatie, hranice ve výchově
Time management aneb jak získat více času pro práci a rodinu
Výtvarné techniky
Pohyb jako cesta správného vývoje
Praktické využité logopedických technik v dětské skupině
Grafomotorika pro předškolní děti
Dětský výtvarný projev
Výtvarný materiál a nástroje
Jak řešit konflikty a neshody na pracovišti
Základy komunikace a asertivního jednání
Adaptace a rozvoj dítěte
BOZP v podmínkách dětské skupiny